Trött och ensam 😞❤️

Ja som ni läsa i rubriken så är det så mina känslor är just nu. Trött i kropp och själ. Ensam men inte av egen vilja, som tur är kommer äldsta sonen Ludwig i helgen. Det ska bli härligt ❤️
Har börjat med nya övningar för överkroppen så är väl ovanan som spelar in. Men gick bra i tisdags, har sovit nästan hela dagen i dag p g a trötthet efter det passet. Men bara att kämpa 💪🏻💪🏻

Ni skulle se hur allas frisyrer ser ut här nu 😂😂 själv har man fått håret kammat. Så man ser ut som en liten skolpojke 😜
(null)

Apropå ensamhet så är det så jobbigt när den inte är självvald, jag har alltid behövt min tid av ensamhet. Har alltid tyckt det varit skönt att få gömma sig undan lite. Tänka och Fundera för mig själv. Men nu är det för mycket sådan tid, vilket gör att man tänker på allt för jobbiga saker. Skönt då att man har barnen familjen och goda vänner att luta sig mot. Ni är bäst!! ❤️❤️
#tillsammansärvistarka 
#fuckALS 
Annika Welin
2020-05-22 @ 11:22:03

Skönt att du är tillbaka. Har saknat dina inlägg :) Cyberkram på dig <3

Anonym
2020-05-23 @ 12:39:34

Hej. Vårkram till dig :) råkade stappla in på din blogg av misstag. //finska flickan

Svar: Tack finska flickan :) skickar en kram tillbaka 😊
kampenmotals.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0