Glad men ändå lite bitter 😔💚

Hej på er! Tänkte dela lite tankar med er om livet och om dåtid och nutid.  (null)


Har ju berättat tidigare om att jag ska få en ögonstyrd dator och snart så. Ett nytt kapitel i livet som jag inte trott skulle bli sanning för några år sen. Men som alla vet valde ju mitt liv en lite annan väg än vad jag planerat, så är bara att anpassa sig. Vi människor är ju oftast bra på det. Även om jag känner att ibland tappar vi kompassen. Upplever att allting är så mycket hårdare nu än när man var liten. Man hatar mer nu, man hånar varandra mer. Men oftast på sociala medier, man gömmer sig bakom en skärm och tror det är ok. Det är en gåta för mig, att detta att klanka ner och tala om någon är ok? 
När tappade vi bort kompassen, när slutade vi prata MED varandra? Förstår det inte, så less se vuxna bete sig och skriva som de gör. Hoppas våra barn är klokare och förstår bättre än vad vi gör. Vill känna att mina barn och efterkommande ser människor på ett klokt vuxet och humant sätt. Att vi efter Trump-eran kan hitta tillbaka, en litet inlägg bara ❤️

Har haft många tankar sista tiden, lyssnar på musik och texter betyder så mycket. Har ju börjat lite med vita arkivet, och har låtar jag vill ha med. För min del är det en viktig del i mitt sorgearbete, vill ha det klart. En blandning av gammalt och nytt och artister som betyder mycket. 🎤🎤. Fått tipset av en god vän att göra allt klart och även spela in min röst och så. Så mig blir man inte av så lätt 😊
Ska luta mig tillbaks i permobilen och sjunga med i Så mycket bättre. 
Tack för att ni tar er och läser mina nedplitade rader ❤️❤️ betyder allt!! 

Kram på er!
#tillsammansärvistarka 
#fuckALS 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0