Händelserik dag!

En rätt fullspäckad dag och det har hänt en del. 
Först resa till sjukan för att träffa min neurolog. Ledsagning med från boendet, betydde mycket då hon kunde berätta lite om saker personalen lägger märke till med mitt mående m m. Tydligt är ändå hur mycket svagare jag är i mina axlar och händer. Skrivit det förut. Hur tungt det är att märka att man längre inte klarar vissa saker. Tappar mer och mer, orkar inte bläddra bland papper, fjärrkontrollen är för tung. Var ändå viktigt att neurologen fick se det. Så är nöjd med besöket, neurologen är rak och ärlig vilket jag uppskattar mycket. Efter besöket blev det att åka hem och äta sen sova. 

Efter ett par timmars välbehövlig sömn så vaknade jag. Fick post, från FK. Ett brev jag väntat på länge. Det som visar att jag kommer få ett beslut om hel sjukersättning istället för sjukpenning. Skönt få det på pränt äntligen, ska ansöka om bostadstillägg också. Slippa hålla på att fightas, det betyder mycket 🙏💪 (null)

Efter att ha läst och glatt mig åt det så gick jag upp. Satte mig i permobilen och skulle ladda min mobil, råkar då köra in i min hylla. Så den välter över mig, får en vas i huvud och ansikte plus en glasskiva. Klarade mig rätt bra ändå, öm i huvudet och en liten flisa i ena framtanden borta. Enda som gick sönder var vasen. Tredje saken jag kör in i 😂, Först kökslådan, sen sängen och nu hyllan. Är ju helt hopplös  😂


(null)

Nä, blir att ringa tandläkaren i morgon och se vad dom säger. 
Nu ska jag kolla fotboll och hockey, zappa lite. 😊

Ha de bäst och kram.på er 😊❤️

#fuckALS 
# tillsammansärvistarka 💪💪
Anonym
2019-05-02 @ 20:53:31

Kram till dig kämpe 🌸🙏🌸

Svar: Tack snälla 💕💐
kampenmotals.blogg.se

Kristina
2019-05-03 @ 12:23:52

Fan vad grym du är 💪🏼❤️💙👊🏼

Svar: Tack det samma 😉💪💚❤️
kampenmotals.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0