Händelserik helg och vecka 😊💪🏻

Söndag kväll och nu har sonen åkt hem. Blivit mycket sport i helgen. Handboll, fotboll hockey m m och med varierande resultat. Men bara ta nya tag 😊

I veckan har jag haft ankonstsamtal med enhetschef och min kontaktperson. Var trevligt och kul ha möjlighet att tycka till. Skq skriva en s k levnadsberättelse. Som ska underlätta för personal och vikarier så de får ett hum om personen Tomas. 
På lördagen dök de äldsta sönerna Ludwig och Samuel upp. Första besöket för Ludde, så nu hittar han hit. Han var kvar några timmar medan Samuel sov över. 
Igår lördag hände det ju lite oförutsedda saker. Vi hade beställt mat och var ner till entrén för att hämta. Men väl tillbaka till hissen så var den ur funktion. Så blev att vänta i två timmar tills den var lagad.  (null)

(null)
Hade blivit problematiskt att komma hem annars. Men vi hann upp så vi hann se mello i alla fall. Med en välförtjänt vinnare i John Lundvik 💪🏻🎼
(null)
Hoppas på tur i eurovision nu ✊🏻

Igår fick jag ett roligt telesamtal då min morbror Torbjörn ringde. Han kommer förbi och hälsar på plus har med sig massor med kort efter min mamma. Ska bli så kul att gå igenom, så många minnen 😊❤️. Sen så klart få träffa världens bästa morbror .  (null)

Annars rullar det på här på boendet. En månad nu, trivs bra med allt. Råkade dock krascha en kökslåda i fredags. Skulle ta upp en sax och råkade samtidigt föra joysticken framåt. Så "Byebye" kökslåda 😂😂
Väntar på lite hjälpmedel, som ny säng och madrass, så håll tummarna att det kommer i veckan nu 
Nu bara 5 dagar kvar tills denne unge man blir 51🎉🎉 så har ni inte stöttat min födelsedagsinsamling så ta chansen nu. Håller den igång till 31/3  (null)
Nu ska Tompa kolla på Mästarnas mästare. Ha de bäst. 
Kram på er
#fuckALS
#tillsammansärvistarka 💪🏻💪🏻❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0