Ont och trött 😔


Hej på er så här dagen efter nationaldagen. Hoppas ni haft det bra. 

Idag när jag skulle ta mig från säng till rullstolen så fick jag inte med mig mina fötter vid förflyttningen. Vilket medförde att jag ramlade och hamnade illa till. Slog i armstödet på rullstolen innan jag föll i golvet, men var nog tur det. Tror jag gjort mig mer illa annars om jag fallit rätt ner i golvet direkt. Måste ge min personal en stor eloge, på några minuter så var det 5 stycken som var på plats. De fick på mig lyftsele och kunde placera mig i duschstolen. Tryggt att veta att de kan sin sak 💪❤️
(null)

Det lär väl bli blåare under dagen. Men gör inte så ont än i alla fall. 

Glömt och berätta att jag numera har sjukersättning, så är "sjukpensionär" numera.
Skönt att allt är färdigt, men har ju flera samtal som måste göras och fixas med. Tipsa och påminn gärna vad som är viktigt att tänka på 🙏😊
Ska inte bli så långrandig idag, ska ner och handla lite gott inför helgen 😊
Kram på er och ha en bra helg 

#tillsammansärvistarka 
#fuckALS ❤️❤️💪💪



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0