Hej igen!

Var ett tag sen sist, men haft det tungt med att händer och fingrar inte arbetar tillsammans med mig som jag vill. Men hoppas det funkar idag, har även haft problem med magen och tagits prover m m. Får se vad experterna kommer fram till. Lite medicinändringar än så länge men det rör min diabetesmedicin. 

Hade tänkt skriva om tid i detta inlägg. Hur viktigt att ta vara på den tid man har oavsett om man är frisk eller sjuk. I dag stressar vi alltför mycket och glömmer det som är viktigt. Är helt säker på att vi har all tid vi behöver, det mesta handlar om vad vi som individer värderar högst. Pengar? Finaste bilen? Att resa mycket? Eller tid? Att lyssna? Att stanna upp och koppla av lite mer? 
Jag vet hur jag tänkte tidigare, ville ha det nyaste, det finaste m m. Men nu mitt i min sjukdom så har jag insett hur viktigt det är att bara få dela stunder och tillfällen med de jag älskar och uppskattar. Ibland Youtubeklipp med äldsta sonen, att kolla på en riktigt dålig C-film med mellansonen, att Facetima med yngsta sonen. Att få komma ner på stan och äta en god lunch med familj och vänner. Älskar dessa tillfällen då de påminner om hur lyckligt lottad jag har som har så fantastiska människor omkring mig❤️❤️
Det jag vill ha sagt är att man ska njuta av dessa små små saker i livet, det är dom som betyder mest i slutändan. 
(null)

Se till att göra det ni sagt ni ska göra så länge men aldrig kommit till skott med. Skjut det inte framför er hela tiden, gör det bara. Så man slipper känna ånger sen för att man inte hann. För orden "inte hann" finns inte, för tid har vi. Handlar om prioritering. 
Nej, lyft luren nu och ring eller skriv. Berätta att ni älskar era nära, berätta vad de betyder för er, hör av till vänner som ni kanske tappat kontakten med men vill ha tillbaka i ert liv. Gör det! 🙏❤️
(null)

(null)

Har haft en trevlig dag med 5-kamp och med grillat till lunch så en glad Lundin nu 🤗🤗
Och du!! Kom ihåg vad jag skrev nu. 
Kramar till er alla kämpar 🙏❤️
#tillsammansärvistarka 
#FUCKALS 💪❤️

Anonym
2019-07-03 @ 21:43:59

Så sanna ord.
Ja de gäller att ta vara på de man har. Och njuta tillsammans med alla nära och kära 😊
Kram till dej Thomas.

Svar: Tack snälla <3 Kram
kampenmotals.blogg.se

Anonym
2019-07-04 @ 10:38:01

Du är så klok så. Stor kram <3 Puss och kram /T

Svar: tack 😊❤️
kampenmotals.blogg.se

Helén Lindberg
2019-07-04 @ 22:21:46

Så sant och så träffande i dagens samhälle!
Jag satt faktiskt och funderade på detta förut idag och bestämde mig för att kontakta en av mina kusiner som bor i Norrköping! Jag bor juh i Linköping men har inte träffat henne på minst 20 år, så nu är det kanske dags att försöka få kontakt igen!
Blev ännu mer säker, på att det va rätt beslut, när jag läste din text!
Kramizzar!

Svar: Hoppas du fått kontakt med kusinen.
Kramar 😊❤️
kampenmotals.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0