Hejsan Hoppsan, här händer det grejer 😊😊

Här sitter man på sitt rum på korttidsboendet. Bott här i två dygn, sover bra och blir väl omhändertagen av glad och omtänksam personal. Dagarna är lite långa, men fått en så skön kudde av fysioterapeuten.  Nätterna är så mycket bättre än på länge 😊

Ätit så god köttfärslimpa idag, det har man saknat. Maten är så bra, stora portioner. Man får det man orkar och gärna mer om man vill också 😋
(null)

(null)


Men nu ska jag berätta något otroligt roligt som hände mig idag. Efter min morgondusch och frukost så ringde det på telefonen. 
  • JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET PÅ SÄRSKILT BOENDE FRÅN NÅSTA TORSDAG/FREDAG 🤗🤗. Är överlycklig, nu har myndighetskvarnarna snurrat snabbt. 
  • Jag kommer flytta in på Lagersbergsgården. I en hörnlägenhet på 40 kvm på tredje våningen. Den ska fixas och renoveras innan inflytt. Så på måndag ska jag och Helena dit och kolla på den. Har gett henne fria händer att inreda den. (Hon är rätt nöjd med det kan jag säga) 😁😁. Måste fixas bäddsoffa, blommor gardiner och annat ryschpysch.  Detta innebär ju också att jag får min elrullstol snart dessutom. 
(null)

(null)

(null)
Lite ritningar om hur det kan se ut ☝🏻☝🏻
Så nu blir det mycket att stå i för oss alla. Mycket tacksam för allt stöd och all hjälp som jag får av mina nära och kära. Ni är bäst!!
Även om min fysiska styrka är svag så är själen desto starkare. Parollen är "Keep on fighting" och som tidigare "Livet det ska levas" 
Ett livsråd från lilla mig 😊❤️
Kram på er 
#fuckALS
#tillsammansärvistarka"
#livetdetskalevas
#keeponfighting 💪🏻💪🏻

Linda
2019-02-01 @ 18:45:20

STORT GRATTIS HJÄRTAT. Ser så sjukhus aktigt ut där du är nu. Men du kommer att få det så mysigt i din nya lägenhet, är 100 på att Helena kommer att göra jätte mysigt. Å himla glad för din skull. Kärlek och omtanke från kusten 💖

Svar: Ja på korttids kan man inte ha med privata saker utom kläder och hjälpmedel. Så blir kanon nästa vecka. Kram 😊❤️
kampenmotals.blogg.se

Helén Lindberg
2019-02-01 @ 19:35:10

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Så härligt, Tomas!
Är så glad för din skull!
Kan förstå att detta har gett dig en rejäl boost!
Du är värd varenda sekund av lycka!❤
Kram vännen!

Svar: Tack snälla du 😊💕
kampenmotals.blogg.se

Kristina
2019-02-02 @ 17:15:52

Oh sååå roligt.
Önskar dig all lycka till med nya boendet ❤️💙🙏🏼

Svar: Tack snälla du 😊❤️💙
kampenmotals.blogg.se

Catharina Stenmark
2019-02-02 @ 17:44:15

Jätte Stort GRATTIS till lägenheten. Vad fint det ser ut.👍👏Kram och ha en riktigt bra helg.❤️

Svar: Mm ska bli så skönt och spännande 😊🤗❤️
kampenmotals.blogg.se

Anonym
2019-02-04 @ 01:09:27

Va härligt! Stort lycka till!❤

Svar: Tack snälla 😊❤️
kampenmotals.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0