Haft lite feel good- dagar đŸ€—

Hej pĂ„ er! UrsĂ€kta om jag varit lite tyst i bloggen men livet gĂ„r upp och ner ibland. 
Har haft tvĂ„ bra dagar med besök i gĂ„r av tvĂ„ gamla vĂ€nner sen skol och handbollstiden i Linköping. Classe och Janne kom upp och vi Ă„t god middag och kollade fotboll nere pĂ„ stan. HĂ€rligt ses och, en riktig energikick blev det đŸ’Ș❀
(null)

(null)
Vi hann med en liten promenad i stan ocksĂ„. 
Sen idag har jag fĂ„tt min efterlĂ€ngtade fotvĂ„rd, sĂ„ skönt fĂ„ det fixat. Ser redan fram emot nĂ€sta tillfĂ€lle. 😊 Fötterna Ă€r vackrare Ă€n nĂ„nsin 😁😂

Annars har jag en undran och frĂ„ga. Jag har haft och har problem med min med mage. Detta medför att jag kĂ€nner mig vĂ€ldigt lĂ„st till Eskilstuna, upplever Att jag inte vĂ„gar Ă„ka pĂ„ lĂ€ngre besök ifall magen spökar. 
Detta eftersom jag behöver lyft vid toalettbesök och sĂ„nt finns ju inte pĂ„ handikapptoaletter m m. Jag och Helena har pratat om stomipĂ„se, men Ă€r nyfikna pĂ„ hur ni andra som tycker om att vara aktiva gör? Ska trĂ€ffa neurologen den 3/9 sĂ„ vill gĂ€rna ha lite tankar och förslag. Jag vill tillbaka till den aktive Tomas som jag har varit.  Just nu Ă€r det trist att inte kĂ€nna sig sĂ€ker nĂ€r jag Ă€r ivĂ€g pĂ„ nĂ„gonting, man fĂ„r hĂ„lla tummarna helt enkelt och sĂ„ vill jag inte ha det 😔
HĂ„ller pĂ„ att samla kraft framöver att skriva till kommunen om fĂ€rdtjĂ€nst/riksfĂ€rdtjĂ€nst m m. DĂ„ jag upplever att det Ă€r sĂ„ olika inom landet, sĂ„ det blir nĂ€sta fight đŸ’Ș
Helt galet att snart Ă€r september, vad tiden gĂ„r fort. Vill ha sommar nĂ„gra mĂ„nader till. 
Men ni! Ni fĂ„r ha det sĂ„ bra, sĂ„ hörs vi snart igen. 
Kramar pĂ„ er ❀❀
#tillsammansĂ€rvistarka 
#fuckALS 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0