Arg förbannad och utsatt! 😡😡

Är så irriterad och arg på hjälpmedelscentralen, boendet har felanmält min dusch/toastol. Ett av bakhjulen sitter löst och har lossnat 2-3 ggr. Ren tur Att jag inte suttit i den då. Men inget har hänt trots påtryckningar från boendet. 
Just nu kan jag inte duscha, duschade senast i fredags. Jag måste sitta i stolen i vardagsrummet och då fastspänd i lyftselen i taket ifall hjulet kommer släppa. Det känns så förnedrande 😔. 
(null)

På morgonen fick vi besked att de ska hämta stolen på torsdag fm men inget besked om att  jag får en lånestol så länge. Jag ringde då upp och frågade om det. Blev lovad att tekniker skulle höra av sig snarast. Ingen hade ringt 15.30 så ringde upp igen. Då stänger dom 15. 
Får jag ingen lånestol kommer jag bli tvungen att utföra mina behov liggandes i sängen i ett bäcken 😔. Så ni kanske förstår att jag är upprörd. Bara hålla tummarna för att det kommer en extrastol. Fan att det alltid ska vara något som strular, 
(null)

Lyssnade på en låt av Mauro Scocco igår som verkligen träffade rätt hur jag upplever mitt liv varit de sista året, efter diagnosbeskedet. 
https://youtu.be/UUGU87Gjn9Q Lyssna på den, tung men beskriver känslan så bra. VARFÖR JAG?? VARFÖR? VILL BARA HA ETT SVAR 😔😔😔
Men man får vara glad att det är lite varmare igen, tror många här är lite avis på Lundins AC 😁🤘framför allt personalen. 
Tacksam och glad att jag har så fin familj och vänner! Ni är bäst! ❤️❤️❤️
Anonym
2019-08-28 @ 17:02:02

Känner med dig i frustrationen. Älskar fina inlägg. Kram

Svar: Tack snälla 🙏🏻
kampenmotals.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0