Utgång 😊🥩🍺

Var ett tag sen, men haft det rätt tufft sista veckorna. Problem med olika saker rent fysiskt. Så svag och ont i min vänstra axel. Svårt komma upp trots hjälp av nattpatrullen. Men på onsdag så har vi möte med sjukgymnast arbetsterapeut och personal. De vill få stöttning hur de bäst hjälper mig upp. Nu är de rädda att de gör mig illa. Fantasisk personal är det, det måste verkligen poängteras. Omtänksamma, trygga m m. ❤️❤️

Idag har varit en underbar dag. Varit ute och druckit och ätit. Fantastisk god mat på Biff grill och bar i Eskilstuna. Syster, svåger, son och f d fru plus goda vänner. Tack för att ni gjorde min dag. Kommer jag leva länge på 😊❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

#fuckALS
#tillsammansärvistarka
#biffgrillochbar 
Kram på er 💪🏻❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0