Hello! Var ett tag sen.

Sista veckorna har varit händelserika på många sätt. Först snabb flytt till korttidsboende sen nästan lika snabb flytt till min nya lgh. 

Har börjat landa i tillvaron igen. Tillbaka till ett mer vanligt fritt liv. Att äntligen få köra runt med permobilen är en frihetskänsla som är svår att beskriva. Och jag börjar bli riktigt bra på det. 🤗🤗
Backar utan problem nu, så snart blir det dags att åka ut och utforska omgivningen lite mer. 

Så skönt att ha fått möbler och allt på plats, känner mig riktigt hemmastadd. Har trevliga grannar och härlig personal.
 Har hunnit vara med på lite olika aktiviteter hos terapin. Frågesport och fika en dag t ex, gick bra. Hehe, satte de mesta frågorna så de blev imponerade. Sen igår var jag på handträning, det var tungt men känns bra. Vill ju behålla rörelse och så i mina händer så långt det är möjligt. Var bra trött efteråt. Så sov några timmar och missade trubaduren. Nästa vecka blir det rock då Fat Boy Trio kommer. 😊🤘🏻
(null)

Idag har det installerats säkerhetskamera i lägenheten, känns tryggt och gör att man kanske inte behöver besök på natten. Har sovit riktigt gott sista nätterna, tillsammans med nattpersonalen har vi kommit på ett bra arrangemang med kuddar vilket avlastar mina onda axlar. Har dock lite problem med klåda men ska få salva mot det. Kommer också byta vc då de har en läkare här från en annan vc som kommer en gång i veckan. Vilket underlättar mycket, dels för recept och att man har en kontinuerlig kontakt. 

I morgon kommer det hända något efterlängtat. Klippning och skäggtrimning 
(null)

 Läge för det va? Haha 😂😂, värsta lejonmanen nu. Ska bli så skönt och dessutom kommer frisören hit. Lovar visa resultatet sen.
Dessutom är kiosken öppen här på terapin, beställt lite cola zero sen får man se om man fyndar något mer. 😁 
Nej nu lite seriemaraton på amazon, hehe. 

Kram på er ❤️
#fuckALS
#tillsammansärvistarka 💪🏻💪🏻

Anonym
2019-02-14 @ 16:19:06

Så bra det låter, och så positiv du är. Låter väldigt bra ordnat. Lycka till med ditt boende och utflykter😊
Ing-Marie Nordström

Svar: Tack snälla du :)
Kram Tomas
kampenmotals.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0